Вие сте тук:

Начало Нежелани лекарствени реакции
Нежелани лекарствени реакции
НАЧИНАЮТСЯ СЛУШАНИЯ ПО ДЕЛУ ПРЕПАРАТА MEDIATOR, УБИВШЕГО 2 ТЫСЯЧИ ЧЕЛОВЕК

Начинаются судебные слушания по делу широко и печально известного лекарственного средства для диабетиков Медиатор (Mediator), ставшего причиной тысяч смертей. Препарат был выпущен французской фармкомпанией Laboratoires Servier в 1979 году, а в 2009 снят с продажи. Его производство финансировалось французским Министерством Здравоохранения.

продължава> Последна промяна ( Четвъртък, 20 Февруари 2014 12:30 )
 
ПРЕГЛЕД НА /CODEINE/ – СЪДЪРЖАЩИТЕ ЛЕКАРСТВЕНИ ПОДУКТИ

Европейската агенция по лекарствата (ЕМА) започна преглед на кодеин-съдържащите лекарства*, по отношение прилагането им при болка в постоперативния период при деца.

продължава> Последна промяна ( Сряда, 18 Декември 2013 11:33 )
 
БЕЗПЛАТНА ВАКСИНА СРЕЩУ РАК НА МАТКАТА ЗА 12-ГОДИШНИТЕ МОМИЧЕТА

От 1 октомври започва безплатното ваксиниране на 12-годишни момичета срещу вируса, който причинява рак на маточната шийка. Здравната каса е предвидила около 2 милиона лева до края на годината. Ползата и вредата от ваксината обаче предизвиква широк обществен дебат по света.

продължава> Последна промяна ( Неделя, 30 Септември 2012 22:55 )
 
ИССЛЕДОВАНИЕ: АНТИБИОТИКИ ОПАСНЫ ДЛЯ ЗДОРОВЬЯ ДЕТСКОГО КИШЕЧНИКА

Чрезмерное использование антибиотиков провоцирует развитие воспалительных заболеваний кишечника (ВЗК) у детей. Таковы выводы специалистов, выступающих против назначений антибиотиков, особенно в совсем юном возрасте, пишет WebMD.

продължава> Последна промяна ( Неделя, 30 Септември 2012 22:45 )
 
АНТИБИОТИКИ ПРОВОЦИРУЮТ МИРОВУЮ ЭПИДЕМИЮ АЛЛЕРГИЧЕСКОЙ АСТМЫ

Широкое применение антибиотиков может усилить остроту и увеличить распространенность аллергической астмы среди детей, предупреждают специалисты Университета Британской Колумбии, сообщает Xinhua.

продължава> Последна промяна ( Вторник, 25 Септември 2012 10:29 )
 
Съдят Bayer заради контрацептива YAZ

Yasmin

18-годишно момиче е получило инфаркт след лечение с контрацептива

Германският гигант Bayer е изправен пред съдебен иск в САЩ относно смъртта на 18-годишно момиче. Според мотивите Мишел Пфлегер е получила инфаркт в края на септември след като е пила контрацептива YAZ, познат и под имената Yasmin или Ocella.

продължава> Последна промяна ( Четвъртък, 31 Януари 2013 09:11 )
 
DEPOCYTE (ЦИТАРАБИН)

Препоръки на Европейската агенция по лекарствата (ЕМА) във връзка с осигуряването на стерилността на DepoCyte (цитарабин)*, след направена инспекция на мястото на производство

На 24 август, 2012 г., Европейската агенция по лекарствата (ЕМА) съгласува редица превантивни мерки и публикува на своя уеб сайт препоръки във връзка с осигуряването на стерилността на DepoCyte (цитарабин), след направена инспекция на мястото на производство Pacira Pharmaceuticals Inc в Сан Диего, САЩ.

продължава> Последна промяна ( Понеделник, 03 Септември 2012 10:10 )
 
MIACALCIC NASAL,MIACALCIC

Европейската агенция по лекарствата (ЕМА) препоръчва ограничаване на дългосрочната употреба на калцитонин-съдържащите лекарствени продукти*

Разрешението за употреба на интраназалната лекарствена форма за лечение на остеопороза да се прекрати; нови ограничения за инжекционната форма при индикацията болест на Пейджет.

продължава> Последна промяна ( Неделя, 05 Август 2012 20:49 )
 
ЦЕФЕПИМ•: ПРОМЕНИ В ИНСТРУКЦИИТЕ

Бяха идентифицирани неконвулсивни случаи на епилептичен статус при пациенти, получаващи цефепим ,по-рано описани в медицинската литература в "Системата за докладване на нежелани лекарствени реакции" в базата данни на FDA (Управление за контрол върху качеството на храните и лекарствата , САЩ).

продължава> Последна промяна ( Събота, 04 Август 2012 22:00 )
 
Azithromycin.: сериозна опасност за сърцето?

Azithromycin, е предпочитан, тъй като има кратък курс на лечение, въпреки че е по-скъп в сравнение с аналозите му.

продължава> Последна промяна ( Четвъртък, 04 Септември 2014 13:45 )
 


Страница 11 от 25